Първоначално публикувано от vesko11
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нов термостат Беар
Collapse
X
-
Не знам за коя кола говориш
1.8 TS 140 Коня 2002 г.Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 11:16.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе знам да има студени или топли термостати за един и същи модел на АР. Иначе има разлика в температурите на термостатите при различни модели.
За други марки и модели има.
Странното е че в документацията (E-learn) за даден модел е посочена температура на отваряне 81 - 85 а реално термостатите са на 88.
Значи или или има нещо вярно, или (E-learn) си е чист Shit
Comment
-
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеЗначи все пак има нещо странно в цялата работа щом в (E-learn) пише че отваря на 81 градуса!
Значи или или има нещо вярно, или (E-learn) си е чист Shit
81 градуса е работната температура на двигатела,това пише в E-learn. А не кога отваря термостата.Странното в цялата работа е че оригиналния термостат по каталог го дават да почва да отваря на 88 гр. , тоест на 92-3 гр. е напълно отворил.Тоест работната температура на двигатела трябва да е 90 гр .Кой знае жабара който е писал E-learn-a на колко шишета дърто сицилянско вино е билLast edited by tonov; d.m.y г., 00:49.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
81 градуса е работната температура на двигатела,това пише в E-learn. А не кога отваря термостата.Странното в цялата работа е че оригиналния термостат по каталог го дават да почва да отваря на 88 гр. , тоест на 92-3 гр. е напълно отворил.Тоест работната температура на двигатела трябва да е 90 гр .Кой знае жабара който е писал E-learn-a на колко шишета дърво сицилянско вино е бил
Thermostat
Mounted on the rear of the cylinder head, its function is to keep the engine at the optimum temperature:
at a temperature of < 80 ± 2° C the (closed) thermostatic valve directs the coolant directly to the pump
at a temperature of > 80 ± 2° C the (open) thermostatic valve directs the coolant to the radiator.
Макар и с някои грешки и неточности E-Learn си остава най-доброто, което може да се намери като документация.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеНяма такова нещо.
Тва е бг мит.
За тази кола , Бер правят един термос и той е с обозначение 88, няма летен, няма зимен.
Когато някой ми даде каталожен номер на "летен" , "За Италия" термостат, с удоволствие ще му се извиня.
Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
Comment
-
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеОт няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
Аз лично съм виждал за бившата ми А3-ка термостат който отваря на 78, и такъв който отваря на 88 градуса.Само че на две различни марки.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Прави ми впечатление, че някои от немските марки и модели имат по 2 разновидности за термостат. Но те немците са си и по-педантични хора
---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:58 ----------
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеОт няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщениеОт няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеНе ми трябват снимки, напиши каталожните номера с текст/цифри.
Нищо де, ето ти снимки с номера
Last edited by ivomanev; d.m.y г., 14:16.
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеПичове проблема е решен.Казах ви че на Алф му трябва кора.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Още не съм, днес беше по топло и закова на 90 градуса.Явно Алф като го удари студа,не може да подържа 90 градуса без кора . А вървя ли с 10w 60, което ще рече двигател с висок температурен диапазон.10w 40 го прави на вода, смятай.Другия чалъм който му открих,е врътката топло студено,като е на топло(без включено парно) влиза топъл въздух и стрелката на температурата кове малко преди 90, като е на студено влиза студен въздух и стрелката кове точно на 90.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
Comment